Slušaj vest
Veličina Slova

Gradonačelnika bira Skupština grada, iz reda odbornika, na vreme od četiri godine, tajnim glasanjem, većinom glasova od ukupnog broja odbornika.

Gradonačelnik ima zamenika koji ga zamenjuje u slučaju njegove odsutnosti i sprečenosti da obavlja svoju funkciju.

Kandidata za gradonačelnika predlaže predsednik Skupštine.

Kandidat za gradonačelnika predlaže kandidata za zamenika gradonačelnika iz reda odbornika, koga bira Skupština grada na isti način kao gradonačelnika.

Gradonačelniku i zameniku gradonačelnika izborom na ove funkcije prestaje mandat odbornika u Skupštini grada.

Gradonačelnik i zamenik gradonačelnika su na stalnom radu u Gradu Beogradu.

  • Aleksandar Šapić, gradonačelnik Beograda
  • Vesna Vidović, zamenica gradonačelnika Beograda

Pomoćnici gradonačelnika:

  • Miroslav Čučković, gradski menadžer

Gradonačelnik je istovremeno i predsednik Gradskog veća sa pravom glasa.

Nadležnosti gradonačelnika Beograda:

  1. predstavlja i zastupa grad,
  2. neposredno izvršava i stara se o izvršavanju odluka i drugih pravnih akata Skupštine grada,
  3. predlaže način rešavanja pitanja o kojima odlučuje Skupština grada,
  4. naredbodavac je za izvršenje budžeta,
  5. usmerava i usklađuje rad Gradske uprave,
  6. donosi pojedinačne akte za koje je ovlašćen zakonom, Statutom ili odlukom Skupštine,
  7. vrši i druge poslove utvrđene Statutom i drugim aktima grada.

Pomoćnici gradonačelnika pokreću inicijative, predlažu projekte i daju mišljenja u vezi sa pitanjima koja su od značaja za razvoj Grada u oblastima za koje su postavljeni.

U obavljanju poslova, pomoćnici gradonačelnika koriste podatke kojima raspolažu organizacione jedinice Gradske uprave nadležne za odgovarajuću oblast i javne službe čiji je osnivač Grad.

Za obavljanje poslova pomoćnika gradonačelnika u oblasti ekenomskog razvoja u Gradskoj upravi se postavlja gradski menadžer.

Za obavljanje poslova pomoćnika gradonačelnika u oblasti urbanizma u Gradskoj upravi postavlja se gradski arhitekta.

U Gradskoj upravi postavljaju se pomoćnici gradonačelnika i za druge oblasti, utvrđene aktom o postavljenju. Može biti postavljeno najviše pet pomoćnika gradonačelnika, uključujući gradskog menadžera i gradskog arhitektu.

Pomoćnici gradonačelnika

Dragoslava Jovanovića 2, kancelarija 8

Snežana Lazarević, 3216-405, faks: 3247-424, 3216-408

Prema Statutu grada Beograda („Službeni list grada Beograda” broj 39/08), odlukama o promeni Statuta grada Beograda („Službeni list grada Beograda” broj 6/10 i 23/13), članu 13, Grad Beograd može sarađivati sa jedinicama lokalne samouprave drugih država, u okviru spoljne politike Republike Srbije, uz poštovanje teritorijalnog jedinstva i pravnog poretka Republike Srbije, u skladu sa Ustavom i zakonom.

Razvojem postojeće i inteziviranjem međunarodne saradnje Grad Beograd značajno doprinosi daljoj afirmaciji kako političkog i privrednog tako i kulturnog centra ovog dela Evrope. Ostvaruju se kontakti sa istaknutim ličnostima međunarodnog, političkog, kulturnog i javnog života, kao i sa predstavnicima međunarodnih sportskih asocijacija. Međunarodna saradnja odražava se i na pozicioniranje Beograda na mapi najatraktivnijih turističkih destinacija, što iz godine u godinu potvrđuje sve veći broj posetilaca i noćenja u našem gradu.

Analiza ostvarene saradnje Grada Beograda sa gradovima u inostranstvu u proteklom periodu nameće zaključak o širokom spektru te saradnje i njenim raznovrsnim oblicima. Saradnja se razvija susretima zvaničnih delegacija, razmenom stručnih i studijskih grupa, učešćem u radu međunarodnih organizacija gradova, kroz privredno-kulturne manifestacije, razmenom publikacija i drugog informativnog materijala i dr.

Skupština grada Beograda, uz saglasnost Vlade Republike Srbije, odlučuje o uspostavljanju saradnje, odnosno zaključenju sporazuma o saradnji sa jedinicama lokalne samouprave drugih država. Navedena akta potpisana sa drugim lokalnim samoupravama u okviru međunarodne saradnje Grada Beograda su:

Beč, Austrija – Sporazum o saradnji Grada Beča i Grada Beograda, oktobar 2019.
Šangaj, NR Kina – Sporazum o bratimljenju Grada Šangaja u NRK i Grada Beograda u RS, maj 2018.
Sarajevo, BiH - Memorandum o saradnji između Grada Sarajeva i Grada Beograda, novembar 2017.
Rabat, Maroko – Sporazum o partnerstvu i saradnji između Grada Rabata (Kraljevina Maroko) i Grada Beograda (Republika Srbija), septembar 2017.
Seul, Republika Koreja - Memorandum o razumevanju - o prijateljskoj razmeni i saradnji između Beograda i Seula, avgust 2017.
Moskva, Ruska Federacija - Program saradnje između Grada Beograda (Republika Srbija) i Vlade Moskve (Ruska Federacija) za period 2018-2020, maj 2017.
Sporazum o razumevanju o saradnji i razmeni između Grada Beograda, Republika Srbija i Grada Šangaja, Narodna Republika Kina (2017-2019), april 2017.
Provincija Hunan, NR Kina – Pismo o namerama o saradnji Grada Beograda i Provincije Hunan, april 2017.
Astana, Kazahstan – Protokol o namerama između Grada Beograda i Akimata grada Astane, novembar 2016.
Teheran, Iran - Memorandum o razumevanju između Grada Beograda i Grada Teherana, septembar 2016.
Bern, Švajcarska - Sporazum o saradnji i prijateljstvu između Grada Beograda i Grada Berna, februar 2016.
Moskva, Rusija - Protokol o održavanju Dana Moskve u Beogradu 2016. godine i o održavanju Dana Beograda u Moskvi 2017. godine, oktobar 2016.
Program saradnje između Grada Beograda i Vlade Moskve za period 2015-2017 godine, jun 2015.
Program saradnje između Skupštine grada Beograda i Vlade Moskve za period 2003-2004 godine, decembar 2002.
Minsk, Belorusija - Sporazum o trgovinsko-ekonomskoj, naučno-tehnološkoj i kulturnoj saradnji Grada Beograda i Grada Minska, jun 2014.
Skoplje, Makedonija - Sporazum o saradnji između Grada Beograda i Grada Skoplja, mart 2012.
Pismo o namerama za uspostavljanje saradnje između Grada Beograda i Grada Skoplja, jun 2006.
Podgorica, Crna Gora - Protokol o saradnji između Grada Beograda i Grada Podgorice, jul 2010.
Ljubljana, Slovenija - Sporazum o bratimljenju Gradske opštine Ljubljana i Grada Beograda, novembar 2010.
Krf, Grčka – Povelja o bratimljenju gradova, februar 2010.
Protokol o saradnji između Grada Beograda i Opštine Krf, septembar 2009.
Šendžen, Kina – Memorandum o razumevanju između Grada Beograda i Grada Šendžena, jul 2009.
Čikago, Sjedinjene Američke Države - Povelja o bratimljenju gradova, jun 2005.
Banja Luka, Republika Srpska - Sporazum o saradnji između Grada Banja Luka i Grada Beograda, april 2005.
Ljubljana, Slovenija i Zagreb, Hrvatska - Pismo o nameri za jačanje saradnje između Beograda, Ljubljane i Zagreba, oktobar 2003.
Kijev, Ukrajina - Protokol o saradnji između Beograda i Kijeva, maj 2002.
Bukurešt, Rumunija - Protokol o saradnji između Beograda i Bukurešta, septembar 1999.
Tel-Aviv Jafo, Izrael - Sporazum o saradnji gradova Beograda i Tel-Aviv Jafo, maj 1990.
Alžir, Alžir – Deklaracija o zajedničkim interesima Grada Beograda i Grada Alžira, februar 1981.
Peking, Kina - Sporazum o saradnji između Pekinga i Beograda, oktobar 1980.
Berlin, Nemačka - Sporazum o saradnji i prijateljstvu između Grada Berlina i Grada Beograda, novembar 1978.
Rim, Italija - Sporazum o prijateljstvu i saradnji između Beograda i Rima, oktobar 1971.
Budimpešta, Mađarska - Sporazum o prijateljskoj saradnji između Budimpešte i beograda, decembar 1970.
Atina, Grčka - Sporazum o prijateljstvu i saradnji između Beograda i Atine, novembar 1966.
Koventri, Ujedinjeno Kraljevstvo - Povelja o bratimljenju , septembar 1957.

Beograd učestvuje i u radu međunarodnih organizacija gradova EUROCITIES (www.eurocities.eu) i 100 otpornih gradova (100 Resilient Cities, www.100resilientcities.org).Član je mreža najvećih evropskih gradova „EUROCITIES” od 2015. godine, koja je obeležila 30. godišnjicu od osnivanja (1986). Cilj povezivanja lokalnih samouprava iz preko

130 najvećih evropskih gradova i 40 gradova partnera, koji zajedno imaju 130 miliona stanovnika u 35 zemalja, je razmena ideja i znanja.

Od 2014. godine Beograd je član „100 otpornih gradova“ čiji cilj je pružanje pomoći gradovima širom sveta da izgrade otpornost prema rastućim društvenim, ekonomskim i fizičkim izazovima 21. veka, razmena najboljih praksi i zajedničko rešavanje problema u borbi protiv potencijalnih opasnosti – požara, poplava i zemljotresa, ali i svakodnevnih problema poput stalne nestašice vode, kriminala, nasilja, ekonomskih nejednakosti, nerazvijenog javnog saobraćaja i drugih problema sa kojima se gradovi suočavaju.

Beograd je 2015. godine bio domaćin predstavnicima 12 gradova centralne i jugoistočne Evrope. Samit prestonica 2015 (capitalsummit.org) je bio prilika za jačanje regionalne saradnje i saradnje evropskih prestonica, podsticanje ekonomske razmene i investicija i promociju primera najbolje prakse u domenu infrastrukture i urbanističkog razvoja, kao i javnih i komunalnih usluga. Govorilo se o velikim infrastrukturnim projektima i unapređenju kvaliteta života u glavnim gradovima.

Već tradicionalno Grad Beograd učestvuje u organizaciji Beogradskih investicionih dana (www.belgradeinvestmentdays.org.rs), koji svake godine privuče veliki broj domaćih i stranih investitora.

Počasni građanin Beograda
Saradnja Beograda i Krfa
Saradnja Beograda i Čikaga

Služba glavnog urbaniste grada Beograda

Kraljice Marije 1/VII

Aleksandar Bekčić, direktor 7157-122, faks 3376-182

Prijem stranaka prema dinamici koju propisuje Zakon o javnim nabavkama („Službeni glasnik RS“, br. 91/19 i 92/23).

Odlukom o osnivanju i radu Službe za centralizovane javne nabavke i kontrolu nabavki („Službeni list grada Beograda“, br. 75/14, 96/16, 126/16, 89/20 i 114/24), osnovana je Služba za centralizovane javne nabavke i kontrolu nabavki kao posebna Služba koja je nezavisna i samostalna u radu i za svoj rad odgovara gradonačelniku.

U Službi za centralizovane javne nabavke i kontrolu nabavki obrazovano je 6 (šest) osnovnih unutrašnjih celina – odeljenja, i to:
a) Odeljenje za finansije i kontrolu planiranja nabavki,
b) Odeljenje za sprovođenje centralizovanih javnih nabavki,
v) Odeljenje za normativne poslove i kontrolu sprovođenja postupaka javnih nabavki,
g) Odeljenje za kontrolu tehničkih specifikacija,
d) Odeljenje za kontrolu izvršenja ugovora o javnoj nabavci,
đ) Odeljenje za analizu i kontrolu izvršenja okvirnih sporazuma.

a) Odeljenje za finansije i kontrolu planiranja nabavki
U Odeljenju za finansije i kontrolu planiranja nabavki obavljaju se poslovi: pripreme i izrade finansijskog plana Službe, u skladu sa odlukom o budžetu grada; izrade plana nabavki Službe i plana centralizovanih javnih nabavki; praćenje izvršenja finansijskog plana Službe; izrade kvartalnih, polugodišnjih i godišnjih izveštaja o izvršenju finansijskog plana Službe; pregleda i kontrole finansijskih dokumenata u vezi sa realizacijom zaključenih ugovora Službe; vođenja evidencije i izrade zahteva za plaćanje; praćenja utrošaka sredstava opredeljenih na razdelu Službe i sačinjavanje izveštaja o utrošenim sredstvima; prikupljanja i kontrole predloga potreba organizacionih jedinica Gradske uprave, Gradskog pravobranilaštva grada Beograda, Ombudsmana za grad Beograd, Kancelarije za mlade i posebnih službi obrazovanih u gradu Beogradu; prikupljanja i redovne kontrole godišnjih planova nabavki organizacionih jedinica Gradske uprave, Gradskog pravobranilaštva grada Beograda, Ombudsmana za grad Beograd, Kancelarije za mlade i posebnih službi obrazovanih u gradu Beogradu; vanredna kontrola planova nabavki organizacionih jedinica Gradske uprave, Gradskog pravobranilaštva grada Beograda, Ombudsmana za grad Beograd, Kancelarije za mlade i posebnih službi obrazovanih u gradu Beogradu, ustanova, javnih komunalnih preduzeća, ostalih preduzeća i organizacija čiji je osnivač grad Beograd, kao i opština, a po nalogu Gradonačelnika, Gradskog veća, načelnika Gradske uprave grada Beograda i direktora Službe; sačinjavanja predloga godišnjeg plana kontrole u delu postupka planiranja i celishodnosti planiranja konkretne javne nabavke i kontrole načina ispitivanja tržišta, prema godišnjem planu kontrole; sačinjavanja izveštaja o sprovedenoj redovnoj i vanrednoj kontroli; saradnja sa organima koji u okviru svoje nadležnosti primenjuju propise iz oblasti javnih nabavki i drugi poslovi u vezi delokruga rada Odeljenja.

b) Odeljenje za sprovođenje centralizovanih javnih nabavki
U Odeljenju za sprovođenje centralizovanih javnih nabavki obavljaju se sledeći poslovi: sprovođenje postupaka centralizovanih javnih nabavki radi zaključivanja okvirnih sporazuma ili dodeljivanja ugovora za potrebe organizacionih jedinica Gradske uprave grada Beograda, posebnih službi obrazovanih u gradu Beogradu, ustanova, javnih komunalnih preduzeća, ostalih preduzeća i organizacija čiji je osnivač grad Beograd, za nabavne kategorije koje su aktom koji donosi gradonačelnik utvrđene za centralizovano sprovođenje; pomoćni poslovi javnih nabavki u skladu sa zakonom; sprovođenje postupaka javnih nabavki i nabavki za koje su sredstva opredeljena na razdelu Službe, radi zaključivanja okvirnih sporazuma odnosno ugovora ili izdavanja narudžbenica; pribavljanje potrebnih ovlašćenja, saglasnosti i zahteva za pokretanje i sprovođenje postupaka centralizovanih javnih nabavki, javnih nabavki i nabavki za koje su sredstva opredeljena na razdelu Službe; prikupljanje podataka iz Aplikacije Službe za elektronsko iskazivanje potreba; sačinjavanje i dostavljanje odluka o sprovođenju postupaka javnih nabavki i postavljanje donetih odluka na Portalu javnih nabavki; sačinjavanje, dostavljanje i objavljivanje dokumentacije o nabavci u skladu sa propisima; sačinjavanje, dostavljanje i objavljivanje oglasa o javnim nabavkama; sačinjavanje, dostavljanje i objavljivanje odluka o zaključenju okvirnog sporazuma odnosno odluka o dodeli ugovora; sačinjavanje, dostavljanje i objavljivanje odluka o obustavi postupka javne nabavke; sačinjavanje izveštaja o sprovedenim postupcima centralizovanih javnih nabavki, javnih nabavki i nabavki za koje su sredstva opredeljena na razdelu Službe; sačinjavanje studijsko-analitičkih izveštaja iz delokruga rada Odeljenja; statističko-evidencioni poslovi koji se odnose na prikupljanje podataka u cilju utvrđivanja činjeničnog stanja, a koji su neophodni za sprovođenje postupaka centralizovanih javnih nabavki, javnih nabavki i nabavki za koje su sredstva opredeljena na razdelu Službe; praćenje, analiziranje i proučavanje akata i propisa iz oblasti javnih nabavki; uspostavljanje informacionog sistema i primene sistema dinamične nabavke i elektronske licitacije, kada je to moguće; saradnja sa institucijama i organima koji u okviru svoje nadležnosti primenjuju propise iz oblasti javnih nabavki i drugi poslovi u vezi delokruga rada Odeljenja.

v) Odeljenje za normativne poslove i kontrolu sprovođenja postupaka javnih nabavki
U Odeljenju za normativne poslove i kontrolu sprovođenja postupaka javnih nabavki obavljaju se poslovi koji se odnose na: pripremanje nacrta internih akata iz oblasti javnih nabavki; sačinjavanje akata u vezi sa ostvarivanjem prava iz radnog odnosa; vršenje edukacije iz oblasti javnih nabavki; kontrolu sprovođenja postupka javne nabavke davanjem mišljenja organizacionim jedinicama Gradske uprave kada sprovode postupak javne nabavke iz svoje nadležnosti na: elemente odluke o sprovođenju postupka javne nabavke, elemente konkursne dokumentacije, osim u tehničkom delu, izveštaj o postupku javne nabavke; analizu i evidenciju zahteva za zaštitu prava ponuđača u postupcima javnih nabavki; sačinjavanje predloga godišnjeg plana kontrole u delu sprovođenja postupaka javnih nabavki i sačinjavanje godišnjeg plana kontrole Službe, na osnovu predloga godišnjeg plana kontrole iz nadležnosti ostalih Odeljenja; redovna kontrola sprovođenja postupaka javnih nabavki prema godišnjem planu kontrole u organizacionim jedinicama Gradske uprave, Gradskom pravobranilaštvu grada Beograda, Ombudsmanu za grad Beograd, Kancelariji za mlade i posebnim službama obrazovanim u gradu Beogradu; vanredna kontrola sprovođenja postupaka i izvršenja javnih nabavki organizacionih jedinica Gradske uprave, Gradskog pravobranilaštva grada Beograda, Ombudsmana za grad Beograd, Kancelarije za mlade, posebnih službi obrazovanih u gradu Beogradu, ustanova, javnih komunalnih preduzeća, ostalih preduzeća i organizacija čiji je osnivač grad Beograd, po nalogu; sačinjavanje izveštaja o sprovedenoj redovnoj i vanrednoj kontroli; saradnja sa organima koji u okviru svoje nadležnosti primenjuju propise iz oblasti javnih nabavki i drugi poslovi u vezi delokruga rada Odeljenja.

g) Odeljenje za kontrolu tehničkih specifikacija
U Odeljenju za kontrolu tehničkih specifikacija obavljaju se poslovi koji se odnose na redovnu kontrolu postupaka javnih nabavki, i to na kontrolu kriterijuma za sačinjavanje tehničkih specifikacija i opravdanosti kriterijuma za dodelu ugovora, kontrolu načina isporuke dobara, pružanja usluga, odnosno izvođenja radova i kontrolu načina i rokova plaćanja i opravdanosti avansa i garancija za date avanse, davanjem mišljenja organizacionim jedinicama Gradske uprave grada Beograda, Gradskom pravobranilaštvu grada Beograda, Ombudsmanu za grad Beograd, Kancelariji za mlade i posebnim službama obrazovanim u gradu Beogradu kada sprovode postupak javne nabavke iz svoje nadležnosti na elemente konkursne dokumentacije i to na tehnički deo, osim projekata; sačinjavanje predloga godišnjeg plana kontrole u delu kontrole tehničkih specifikacija; vanrednu kontrolu postupaka javnih nabavki sprovedenih u organizacionim jedinicama Gradske uprave grada Beograda, Gradskom pravobranilaštvu grada Beograda, Ombudsmanu za grad Beograd, Kancelariji za mlade i posebnim službama obrazovanim u gradu Beogradu; vanrednu kontrolu sprovođenja postupaka javnih nabavki sprovedenih u ustanovama, javnim komunalnim preduzećima, ostalim preduzećima i organizacijama čiji je osnivač grad Beograd, kao i opština, po nalogu; sačinjavanje izveštaja o sprovedenoj redovnoj i vanrednoj kontroli; saradnja sa organima koji u okviru svoje nadležnosti primenjuju propise iz oblasti javnih nabavki i drugi poslovi u vezi delokruga rada Odeljenja.

d) Odeljenje za kontrolu izvršenja ugovora o javnoj nabavci
U Odeljenju za kontrolu izvršenja ugovora o javnoj nabavci obavljaju se poslovi koji se odnose na: redovnu kontrolu izvršenja ugovora zaključenih na osnovu postupaka javnih nabavki sprovedenih u organizacionim jedinicama Gradske uprave grada Beograda, Gradskom pravobranilaštvu grada Beograda, Ombudsmanu za grad Beograd, Kancelariji za mlade i posebnim službama obrazovanim u gradu Beogradu; vanrednu kontrolu izvršenja ugovora zaključenih na osnovu postupaka javnih nabavki sprovedenih u organizacionim jedinicama Gradske uprave grada Beograda, Gradskom pravobranilaštvu grada Beograda, Ombudsmanu za grad Beograd, Kancelariji za mlade i posebnim službama obrazovanim u gradu Beogradu, ustanovama, javnim komunalnim preduzećima, ostlalim preduzećima i organizacijama čiji je osnivač grad Beograd, kao i opština, po nalogu; sačinjavanje predloga godišnjeg plana kontrole; sačinjavanje izveštaja o sprovedenoj redovnoj i vanrednoj kontroli; saradnja sa organima koji u okviru svoje nadležnosti primenjuju propise iz oblasti javnih nabavki i drugi poslovi u vezi delokruga rada Odeljenja.

đ) Odeljenje za analizu i kontrolu izvršenja okvirnih sporazuma
U Odeljenju za analizu i kontrolu izvršenja okvirnih sporazuma obavljaju se poslovi koji se odnose na: unapređenje tehničkih specifikacija predmeta centralizovanih javnih nabavki u skladu sa ponudom na tržištu; prikupljanje podataka o potrebama od organizacionih jedinica Gradske uprave grada Beograda, Gradskog pravobranilaštva grada Beograda, Ombudsmana za grad Beograd, Kancelarije za mlade i posebnih službi obrazovanih u gradu Beogradu, ustanova, javnih komunalnih preduzeća, ostalih preduzeća i organizacija čiji je osnivač grad Beograd, a u vezi sa postupcima javnih nabavki koje se centralizovano sprovode i upravljanje softverom za centralizovane javne nabavke; analizu tržišta i ugovorenih cena na osnovu sprovedenih centralizovanih javnih nabavki u cilju formiranja preporučenih cena; praćenje realizacije pojedinačnih ugovora koje organizacione jedinice Gradske uprave grada Beograda, Gradskog pravobranilaštva grada Beograda, Ombudsmana za grad Beograd, Kancelarije za mlade i posebnih službi obrazovanih u gradu Beogradu, ustanove, javna komunalna preduzeća, ostala preduzeća i organizacije čiji je osnivač grad Beograd, zaključuju na osnovu okvirnih sporazuma; praćenje izvršenja okvirnih sporazuma i praćenje izvršenja ugovora koji se realizuju iz sredstava sa razdela Službe; sačinjavanje predloga godišnjeg plana kontrole; vanrednu kontrolu realizacije pojedinačnih ugovora, zaključenih na osnovu okvirnih sporazuma, a posebno kvaliteta isporučenih dobara i pruženih usluga, prema ugovorenim tehničkim karakteristikama, dostavljenim uzorcima, kao i izveštajima akreditovanih laboratorija; sačinjavanje izveštaja o sprovedenoj redovnoj i vanrednoj kontroli; predlaganje mera i kontrolu sprovođenja istih u cilju povećanja efikasnosti trošenja budžetskih sredstava, vođenje jedinstvene elektronske evidencije dobavljača i saradnja sa organima koji u okviru svoje nadležnosti primenjuju propise iz oblasti javnih nabavki i drugi poslovi u vezi delokruga rada Odeljenja.

Izveštaji o radu Službe za centralizovane javne nabavke i kontrolu nabavki
Interni akti Službe za centralizovane javne nabavke

KORISNI LINKOVI 

Korisni linkovi

Kraljice Marije 1/VI i 1/ XII
e-mail: interna.revizija@beograd.gov.rs

Jadranka Danilović, direktor, 715-7522
Biljana Branković, zamenik direktora, 715-7522

Služba za internu reviziju grada Beograda osnovana je Odlukom o osnivanju Službe za internu reviziju grada Beograda kao posebna služba grada Beograda. Služba obavlja poslove iz delokruga propisanog zakonom kojim se uređuje budžetski sistem, Pravilnikom o zajedničkim kriterijumima za organizovanje i standardima i metodološkim uputstvima za postupanje i izveštavanje interne revizije u javnom sektoru i Međunarodnim standardima profesionalne prakse interne revizije. Služba je funkcionalno i organizaciono nezavisna od delatnosti koju revidira, nije deo nijednog poslovnog procesa, odnosno organizacionog dela organizacije, a u svom radu je odgovorna neposredno gradonačelniku.

U Službi za internu reviziju grada Beograda su obrazovane sledeće unutrašnje organizacione jedinice:

  • Sektor za poslove interne revizije kod direktnih i indirektnih korisnika budžetskih sredstava grada Beograda
    a) Odeljenje za poslove interne revizije kod direktnih i indirektnih korisnika budžetskih sredstava grada Beograda2.
  • Sektor za poslove interne revizije kod opština na teritoriji grada Beograda i korisnika javnih sredstava čiji je osnivač opština
    a) Odeljenje za poslove interne revizije kod opština na teritoriji grada Beograda i korisnika javnih sredstava čiji je osnivač opština3.
  • Sektor za poslove interne revizije kod javnih preduzeća, javnih komunalnih preduzeća i društava kapitala osnovanih od strane grada Beograda
    a) Odeljenje za poslove interne revizije kod javnih preduzeća, javnih komunalnih preduzeća i društava kapitala osnovanih od strane grada Beograda4.
  • Sektor za normativne, pravne i ekonomsko-finansijske poslove
    a) Odeljenje za normativne, pravne i studijsko-analitičke poslove
    b) Odeljenje za ekonomsko-finansijske poslove
  • Sektor za ocenu kvaliteta aktivnosti interne revizije
    a) Odeljenje za ocenu kvaliteta aktivnosti interne revizije

„Lice za zaštitu podataka o ličnosti u Službi za internu reviziju grada Beograda je:

Stefan Purtić - diplomirani pravnik
Kraljice Marije 1/VI i 1/XII, Beograd
telefon (069) 809 89 28
imejl: sir.lzzpol@beograd.gov.rs
Lice određeno za zaštitu podataka o ličnosti izvršava svoje obaveze propisane članom 58. Zakona o zaštiti podataka o ličnosti („Službeni glasnik RS” broj 87/18 od 13.11.2018.).” 

Korisni linkovi

Aleksandar Šapić, gradonačelnik grada Beograda, komandant

Zamenici komandanta:

  • Slobodan Šolević, član Gradskog veća grada Beograda

Načelnik štaba

  • Milan Vasović, načelnik Uprave za vanredne situacije u Beogradu, Sektor za vanredne situacije, MUP RS.

Gradski Štab za vanredne situacije na teritoriji grada Beograda obavlja sledeće poslove:

  • rukovodi i kordinira rad subjekata sistema zaštite i spasavanja i snaga zaštite i spasavanja u vanrednim situacijama na sprovođenju utvrđenih zadataka;
  • rukovodi i kordinira sprovođenje mera i zadataka civilne zaštite;
  • prati stanje i organizaciju zaštite i spasavanja i predlaže mere za njihovo poboljšanje;
  • naređuje upotrebu snaga zaštite i spasavanja, sredstva pomoći i drugih sredstava koja se koriste u kriznim situacijama;
  • stara se o redovnom informisanju i obaveštavanju stanovništva o izazovima, rizicima, opasnostima i pretnjama i preduzetim merama;
  • procenjuje ugroženost od nastanka vanredne situacije i ranjivost na vanredne i druge krizne situacije;
    sarađuje sa Štabovima susednih jedinica lokalne samouprave;
  • imenuje poverenike i zamenike poverenika civilne zaštite na predlog opštinskog Štaba na teritoriji grada Beograda;
  • naređuje evakuaciju stanovništva i donosi odluku o obimu evakuacije i kategoriju stanovništva koje se evakuiše;
  • angažuje ovlašćena i osposobljena pravna lica od značaja za zaštitu i spasavanje na teritoriji grada Beograda;
    donosi preporuke, naredbe i zaključke;
  • obavlja i druge poslove u skladu sa zakonom i drugim propisima. 


Usvojena akta i zaključci

Zapisnik sa sednice - 30. jun 2017.
Preporuka o preduzimanju preventivnih i operativnih mera zaštite od visokih temperatura - 30. jun 2017.
Preporuka o preduzimanju preventivnih i operativnih mera zaštite za vreme letnjeg perioda, visokih temperatura i suša - 30. jun 2017.
Zaključak o ukidanju vanrednog monitoringa kvaliteta vazduha - 30. jun 2017.

Informator o radu gradonačelnika grada Beograda možete pogledati OVDE

Podeli vest